Plötsligt händer det.

Något av följande påståenden är sant.
  • Pojkbandet Five återförenas och ska ha spelning i Globen, jag har VIP-biljetter!
  • Det blev stopp i toan och jag försökte lösa problemet och nu är jag täckt i bajs
  • Jag har fått jobb (tänkte att det var dags att bli vuxen)
  • Jag har blivit av med körkortet eftersom jag trodde att det var vänstertrafik i Sverige liksom i Hongkong
  • Jag har vunnit 350739,50 på lotto
  • Min blogg har gått och blivit Sveriges mest lästa under tiden jag har varit bortrest
  • Prince Charming har sålt mig för 500 kameler (håll med om att han kunde ha fått mer!)
  • Jag råkade spenderar halva vår reskassa på skor förra veckan (men det var det värt!)
  • Jag glömde bort att jag var i Sverige när jag vaknade imorse och gick till tunnelbanan i flip-flops
  • Jag har klippt mig kort, kort, kort!
  • Jag ska börja proffsblogga på heltid, jag ska få visitkort där det står proffsbloggare
  • Åt hund på nyår, en filippinsk delikatess

Kommentarer:
Postat av: Micke

Prince Charming skvallrade. GRATTIS! :)

Postat av: Britta

Jag vet! Du är täckt i bajs såklart!

Nej skojar bara GRATTIS igen!!!

2010-01-12 @ 23:21:39
URL: http://britta-bloggar.blogspot.com/
Postat av: J

Yaaay, grattis!



"Slam dunk da funk, put it up, if you got that feeling!"



Alltid velat se dem.

2010-01-13 @ 14:26:47

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits