Vardag igen

Så satte skolan fart igen!
Direkt in på lab, något förvirrade men det gick nog bra.
Idag tog jag tag i min resväska, måste då tillägga att jag kom hem i fredags. Men jag har inte varit hemma sedan dess. Jag har varit ute på Barnens Ö och lekt med alla nya studenter!

Kanske med vardagen följer lite mer bloggtid också. Kanske.

Nu är det tvätt som gäller i alla fall.

Hur många armband kan en flicka behöva på Kreta?

image801
Tiden går fort när man har roligt. Och roligt har jag haft det. Nu väntar jag på Karin och Nadia som kommer hit om ett tag. Vi ska ladda lite inför Kreta, dit vi flyger tidigt imorgon bitti.
Nej, jag måste nog fortsätta packa!
Ciao!

Oj, sorry Sara!

Jag glömde bort att jag lovade dig ett "fylleinlägg" igår. Men nu är jag ju spiknyker, inte alls lika kul! Kommer vid ett senare tillfälle, promise ;)

hits