Och de här...

CharlesEtt par liknande dessa har jag längtat efter länge.
Dessa från Charles by Charles David kostar $114.99 på shoes.com

Please give me...















Dreggel...

Steve MaddenMust haves från Steve Madden.
Finns på shoes.com för $95.99

Gah! Jag vill gå runt i dem och glassa!
Det går
bra med några andra från Stevens skor också.
Promise!

Det har verkligen dykt upp många Louboutinkopior nu. Här är Oh Deer's variant.
Vad sägs om Jeffrey Campbell's?
Jag tycker helt klart att det är snyggare med "trä" än med "kork".








Underbart att svalka sig med...

...
Tropisk juice
massa is
massa frusna bär, te.x blåbär och hallon

rör runt lite och njuuut!

?

Navy, röd eller vit?
Vad svårt det ska vara då, jag är lite småkär i klänningen i alla fall.

Så sjukt kul...

...jag har haft idag... Eller i alla fall nu på kvällskvisten. Jag, Ida, B och P drog iväg till Vallentuna, till en loppis! Vi köpte massa kul, och det var till och med halva priset på det mesta. Detta betydde alltså att superbilligt helt plötsligt blev löjligt überbilligt.
Så skoj vi hade. Jag köpte två par skor, 25 kronor + 22,50! Och en väska, typ liknande den här fast med guldkedja och lite guldnitar och i lack (haha) och sen var den såklart billigare, jag fick betala 12,50! Fick även med mig ett halsband hem, en lång guldkedja bara, för 2,50.
Kanske dyker det upp en bild eller två. Men just nu är jag alldeles för trött, man blir det när man börjar jobba 6 på morgonen.

Så, hade gött!

Torsdag...

...klockan  20.00 på fyran!
"Lyxiga skor"

Borden

Flitiga Tesan...
borden


Uppdatering.

Någon ville ha uppdatering angående vad jag har haft för mig...
Jag har varit ledig, för första gången på vääääldigt länge! Jag har tagit det lugnt, solat, umgåtts, städat, målat om våra vardagsrumsbord, promenerat, handlat på ikea, varit hos farmor i hälsingland, övningskört, vräkt i mig godis, firat min lillebrors 13-årsdag, varit på skolavslutning och kramats. Okej då, jag har jobbat lite också...

Förra veckan var jag i hälsingland i två dagar. Hinner aldrig vara där nu för tiden, jobbar eller pluggar. Men nu kunde jag följa med, jag och brorsan turades om att köra upp och det gick väl bra. Underbart väder var det i alla fall. Så himla avslappnande och härligt. Jobbade lite vid sågen med all ved, hann sola lite och skrek av glädje då jag fick ta en provrunda i en sådan
här. Det var det roligaste på länge!

Snart är det fest!
8:e Juli, jag längtar så... Men det känns inte som om vi har planerat så mycket. Det kommer väl. I förrgår var det bara fem personer som hade betalat in, haha! 5 av 80 personer...

Midsommar idag, för mig innebär det massa mat hemma hos N, vi kommer snart!


Kanske är det...

...dags för mig att vakna till liv igen?
Det har känts som jag inte ens har haft tid att andas på ett tag och därför har bloggen lidit. Snacka om att vara periodare. I morgon har jag det absolut sista i skolan för den här terminen. Det ska bli oerhört skönt. Det kanske blir lite mer skrivande i sommar men då blir det nog mest allmänt, för min egen skull.
Tråkig, tråkigare, Tesan!

hits