State the obvious.

Är så trött på alla statusuppdateringar på Facebook som har med vädret att göra. Ja, jag ser också att det snöar!

Jag har...

079dda1fe5d07ff2aab5175c1cb3686d.png

Jag har bestämt att jag snart kommer att kunna använda de här utomhus!


Livet är härligt.

Jag fullkomligt älskar söndagar, speciellt soliga sådana som idag. Jag måste tillägga att jag fortfarande sitter i morgonrock. Det skadar inte att jag har lite mysiga bröllopstankar i huvudet. Tänk att jag ska få gifta mig med världens finaste man. Helt sjukt.

Anledningen till varför jag fyller i undersökningar.


Jag njuter av den här frågan.

Jag försökte...

0-1713780b4d1b606f727fdccb4a4e0252.png

Jag försökte mig på kräm till frukost idag men det var inget vidare. Hur kan folk äta kräm? Nyttigt mellanmål my ass, den här krämen innehåller 11,2% fett! 


One minute love.

Idag sprang jag hem från tunnelbanan efter jobbet (typ nyss...) för att hinna pussa min fästman innan han skulle iväg på sitt.

Fan, jag...

1cfbcc4e154ee4b4c46a6ede543f78c4.png

Fan, jag har fått jack. Om du träffade mig i helgen bör du överväga att testa dig.


hits