Självplågeri i allra högsta grad.

Här är lite sköna förslag på självplågeri, saker som jag för tillfället sysselsätter mig med:
  1. Försöka bli bikinifit. Inte äta onyttigt och träna = blä.
  2. Läsa ekonomi. Jag fattar inte att jag i ett läge faktiskt surfade in på Studera.nu och anmälde mig till 30 poäng till!!! Tillfällig sinnesrubbning, troligtvis förgiftad eller hypnotiserad. Det kan också bero på all nyttig mat jag äter, vanlig bieffekt har jag hört.
  3. Spara pengar. Shoppingabstinens. Hela kroppen skriker efter att få spendera, det är ju så skönt, bara lite, lite. Ett hårspänne eller två, jag lovar, inget mer. Jag kan sluta innan det blir för mycket!
  4. Surfa kläder och skor när du spara pengar. Här pratar vi självplågeri på högsta nivå. Jag fyller till och med kundkorgar på internet och håller tummarna för att det ska trilla in en lottovinst i brevinkastet en dag. Det kan det väl göra, trots att jag inte spelar, eller hur? Säg att det är så!
Tyck synd om mig?

Kommentarer:
Postat av: Senna

SV: Tack så mycket! =)

Postat av: Mimmi

Stackars dig ;) Jag borde oxå bli nyttig.. Men det kommer senare! xD

2009-10-22 @ 23:09:11
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ja sånt gillar vi ;)



Hoppas kvällen varit bra :)

2009-10-22 @ 23:57:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits