Hire me!

Inget jobb som har nappat på någon av mina tusen krokar än så länge. Funderar därför stakt på att krydda till mitt CV lite. Arbetsgivare gillar ju till exempel ansvarstagande personer och desto mer ansvar desto bättre.

"I mitt jobb som visningsvärd ansvarar jag för människors liv." (Finstilt: Jag ser till så att huset inte brinner ner genom att släcka alla värmeljus innan jag lämnar lägenheten efter en visning)

"I mitt arbete på företaget A ser jag till att avtal sluts med nya kunder." (Finstilt: Ibland sitter jag i receptionen och då öppnar jag dörren och välkomnar representanter och säljare från olika företag.)


Jag är dessutom glad och positiv och glad och och...

Kommentarer:
Postat av: tess

Du borde ju kunna få massa jobb snygging, vad är det för jobb du söker?

Postat av: Kenneth Johnson

Någon har redan gjort en lista :)

http://shortcut.nu/Default.aspx?documentID=33&articleId=813

fast det finns ju en massa andra tips som i mina ögon är mycket bättre på den sidan.

2009-11-03 @ 21:55:34
Postat av: Tesan

Kenneth: Haha, jo jag vet har sett något liknande :)

2009-11-04 @ 15:39:14
URL: http://tesans.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits