Nu får jag igen.

Jag har samlat på mig en riktig baksmälla. Jag drack mig inte ens redlös igår, jag var bara glad men jag har inte druckit mig glad på flera månader (rättare sagt sedan i början av september)  så det räckte med mindre för att få mig riktigt bakis idag. Det känns som om hjärtat vill hoppa ur bröstet, jag är skakigare än värsta parkinsonfallet, huvudet dunkar och magen skulle inte ha något emot att vända sig ut och in. Men som sagt, baksmällan speglar inte mängden alkohol jag intog igår. Högst orättvist!

Kommentarer:
Postat av: Linda

Stackarn! Det blir bättre imorgon, ska du se. Jag sade till Ida imorse att jag mår oförskämt bra med tanke på hur mycket jag drack igår..

2009-01-01 @ 15:40:01
Postat av: Linda

Stackarn! Det blir bättre imorgon, ska du se. Jag sade till Ida imorse att jag mår oförskämt bra med tanke på hur mycket jag drack igår..

2009-01-01 @ 15:40:40

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits