Att pendla.

(Eller: När man är ensam kan kameran vara ett bra sällskap)


På väg till stationen efter föreläsningen på BMC i Uppsala. Tur att jag tog handskar, kallt!

Det blir 2 x 25 min promenad. Känner mig duktig som inte tar bussen. Igår promenerade jag i dessa.

Det är rätt fint i Uppsala, snart lär det vara kolsvart när jag slutar också...

Svensken lever farligt. "Cykelparkering förbjuden - Felparkerade cyklar bortforslas"

I väntan på Upptåget.

Färdlektyr samt Läkerol. Jag fick fyra askar för tolv kronor i Uppsala! Min lilla matsäck (= middag) blev det ingen bild på för den slängde jag i mig så snabbt (yoghurt och smörgås).

Same same imorgon fast med en ny bok.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Hans böcker är så himla bra! Har läst alla tre i den serien :)

Postat av: Tesan

Me too! :)

2008-09-18 @ 16:24:20
URL: http://tesans.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits