Saker man inte ska ta upp med sin DIF-kille

På en tråkig labföreläsning, Tesan sitter djupt insjunken i sin egna lilla värld (som vanligt) och stirrar förstrött på en lista över alla i klassen.
Tesan: Hehe älskling, du har ju aik i ditt namn.
Prince Charming: VA?! Få se! Men vafan!!!
Han blir tyst, korsar armarna över bröstet och ser allmänt skitsur ut.
Tesan: Men gu, blev du sur på mig nu?
Prince Charming: Nej! ...Jag är sur på mina föräldrar.
Tesan: Va?
Prince Charming: Ja, jävla skitnamn de gett mig!

Jag försöker faktikst inte förstöra hans liv, det bara blir så. För att kompensera tänkte jag lägga in något fult om aik, sökte på frasen som alltid brukar fastna på repeat i mitt huvud...
image918

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Svar: Håller me dej, den e jätta god :) Fin blogg du har! Rosa å allt! Älskar rosa :)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits