Hell no snow

Alltså nu är jag trött på all skidåkning, på tv, på facebook, på bloggar och allmänt i umgängeskretsen. Snö suger riktigt hårt. Man är sjukt ful i skidmundering, man bryter alla möjliga ben i kroppen, det är svinkallt och det är dessutom snordyrt. Jag tror min familj var/är klok som istället la pengarna på exotiska långresor till varma ställen när vi barn var små.
Varför betalar man sjuka summor pengar för pruttfula vinterkläder när man istället kan åka till sol och bad (och då har vi inte ens täckt en skidjacka). För resterna pengar kan ni köpa mig en ny resväska fylld med glassiga, heta bikinis så kan jag ligga nästan naken på sandstranden och sippa longdinks. Jamenarsvårtval?!
image946

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Jag håller definitivt med! Jag har heller aldrig varit på snösemester. Jag är alltid sådär snygg i bikini som hon på bilden;)

2008-02-29 @ 16:39:21

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits