Vahettere, det där du vet när man har en boll och alla kutar?

image988Tesan och Prince Charming sitter i soffan och teven står på, Prince Charming har lagt beslag på teven och har dessutom datorn i knät (får man göra så?). Tesan sitter och bläddrar i en tidning. Prince Charming tittar på Tesan som sitter och stirrar rakt på teven (tror han ja).

Prince Charming: Älskling, tittar du på fotboll? (Med viss entusiasm i rösten)
Tesan: Va? Nej, jag tänker... Jag tittar typ bakom teven. (Vilket också var väldigt sant)

Stackarn kanske trodde att han hade omvänt mig. Det är nog lika svårt som att omvända
Irving typ. Jag kanske hade kunnat tänka mig att titta på fotboll om matcherna var kortare, planen mindre, killarna hade lite snyggare kläder (hallå?!) och de bara filmade närbilder på de snygga pojkarna.

Mina kära vänner tyckte det saknades lite, som de så fint uttryckte sig: kuk i den här bloggen så därför bjuder jag på ett fotbollspaket.

Allsvenskan är igång, det är tydligen sånt som jag kan nu för tiden... Hmm?

Kommentarer:
Postat av: Daniella

jag börjar känna med dig... min nye vän är, eh, ytterst fotbollsintresserad... ;)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits