Sänk ljudet va fan!

image1003
Sitter här och försöker knåpa ihop en inlämningsuppgift som ska in idag. Jag föredrar att det är tyst när jag skriver alltså ber jag Prince Charming att sänka ljudet på teven för gissa vad det är på teven, fotboll såklart. Så han stänger av ljudet helt (gullegull) men så märker jag att jag fortfarande hör hammarbyarna vråla. Men hallå stängde han inte av ljudet eller tänker jag, men det är då jag kommer på att vi bor alldeles för nära Söderstadion. Varför kan man inte muta (inte muta med pengar utan mjuta som i att stänga av ljudet, mute!) Söderstadion, that would have been great!


Mitt mail till kursledaren:
I'm terrible sorry that I couldn't turn in my paper in time, it's all bajens fault. Again, I'm really sorry!
/Tesan

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits