Snart lite fattigare men förhoppningsvis friskare

image845
Idag gick jag upp för att gå till skolan men det var ritktigt motvilligt, fy fan vad jag mådde. Jag tog en ipren och försökte få i mig en macka eller två. Gav upp, ringde och bokade en telefontid på vårdcentralen. Sedan tvingades jag att gå till sängs igen. Men jag ville ju till skolan, jag orkar inte missa en massa mer!
Jag har i alla fall sovit lite till nu och iprenen gör så att jag inbillar mig att jag mår bättre. Jag har fått en läkartid om en och en halv timme, hoppas att farbror doktor kan bota mig.

Kommentarer:
Postat av: Sabine

Håller tummen för att de kan ge dig något konkret, jobbigt när man går dit och det är ett virus man får vänta ut...


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits