Osmarting

Osmart 1: Att plugga så dåligt så att man skippar duggan idag vilket kan kosta mig ett godkänt på tentan.
Osmart 2: Att köpa en massa skor och stövlar och tänka att man ska åka hem och prova dem och bestäma sig senare om vilka man ska behålla.
Osmart 3: Att slarva bort kvittot till stövlarna man funderar på att inte behålla.
Osmart 4:
(påminnelse): Att krocka in ögonbrynet i någons knä, det gör fortfarande ont!

Bubblare: Att vända teven ut mot fönstret så när grannarna (te.x. jag) tittar ut genom fönstret möts de av en väldigt stor närbild på en avsugning. Jo, man tackar.

Kommentarer:
Postat av: Sabine

Haha! Du är så jäkla skön. Jag har kommit fram till att jag aldrig kan ta hem och prova saker, de stannar alltid kvar då..


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits