Ibland måste man vara ful för att bli uppskattad som snygg

image844Jag förstår inte varför folk börjar kommentera min profilbild på Facebook. (Den till vänster om någon fattar trögt)

Jag är ju skitsnygg!
Och det bjuder jag på.


Jag bjuder också på att jag har självdistans, självironi och att jag gärna gör bort mig så att folk kan skratta åt mig. Men jag skrattar nog mest åt mig själv.
(Men jag är också en lite feg tjej som är rädd för vad folk tycker och tänker, som så många andra men det försöker jag gömma)

Puss och godnattimage799

Kommentarer:
Postat av: Egoina

håller med.. !

Postat av: jessica

du är fucking skit het på bilden ju..

2007-09-28 @ 05:52:50
Postat av: Kerstin

Du är ju grym på bilden ju :)

2007-09-28 @ 07:47:27
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Nina.

Det är snyggt att vara ful om man ser ut som du! ;)

2007-10-05 @ 12:55:34
URL: http://totalflopp.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits