Jag som inte skulle blogga filosoferar över H&M

image867Shit pommes, jag vill ha hennes hår! Det är ju helt perfekt. Hon modellar lite nyheter på H&M just nu. Jag fastnade bara för hennes hår och inte för kläderna.

Sedan måste jag erkänna att jag på något konstigt vänster blir helt förtrollad när jag ser allt plåtter från Roberto Cavalli at H&M. Jag vet inte när, hur, var och varför jag skulle ha men jag vill ändå. Jag har dissat alla tidigare samarbeten (av goda skäl) och jag tycker verkligen inte om att trängas. Men det är något som klickar och tro mig, det är inte allt djurmönstrat.

Kommentarer:
Postat av: Little darling

Läs mitt senaste inlägg och kommentera vad du tkr :)

Postat av: Rebecka

Godnatt :)

2007-10-19 @ 22:15:30
URL: http://becccaboo.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits