Urk!

Nu funkar webblogg riktigt dåligt och vad tråkigt det är. Det går inte att logga in, men så hittade jag den här länken (eller för blogg.se) på infosidorna och den fungerar. Kommentara går trögt, allt går trögt. Det står att de ska göra fler uppdateringar och jag hoppas verkligen att det blir bättre. Jag orkar inte byta och starta en ny blogg...
Om 45 minter börjar jag jobba, fram till 19.30. Imorgon är det också jobb som gäller och sen på kvällen lite fest hemma hos A. På söndag blir det nog storstädningsdag.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer:
Postat av: Mi

Ja, nu är jag less på bloggstrulet, hoppas det blir bra nu :)

I helgen blir det shopping och hemmamys för mig. Ha en härlig fredag! :)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits