Fy fan vad jag är bra!

Jag har städat och städat idag. Skrubbat, rensat, slängt, pantat, polerat, dammat och så vidare. Det är så rent här! Jag mår så bra men mina tar livet av mig, är så trött efter allt spring fram och tillbaka i lägenheten. Har haft på mig stegräknare under hela tiden och det blev 2351 steg.
Älsklingen utbrast: Oh my god, Oh my god! Så här rent har det inte varit på länge, typ sen vi flyttade hit.
Slängde ihop världens godaste lasange och nu är vi supermätta. Ja, det blev en himla sen middag men F har varit och pluggat hela dag och jag har ju kämpat på här hemma.

Så i morgon är det dags för plugg!

Kommentarer:
Postat av: Linda

Vad duktig du är :). Jag älskar att vara hemma när man har stödat, allt är så fint!

2007-03-12 @ 08:17:25
Postat av: Sabine

Visst blir man nöjd med sig själv när man städat ordentligt? Jag funderar på att skaffa mig en stegräknare, tror det skulle peppat mig att gå mer.

Postat av: Emelie

Vad duktig du är!!! Skulle verkligen behöva städa jag med...

2007-03-12 @ 15:54:09
URL: http://emelielundin.blogspot.com/
Postat av: Tesan

Tack alla! Jag känner mig duktig också =)

2007-03-12 @ 16:06:06
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits