Plastic fantastic!

"Någon" saknade inlägg här. Och: Hej, jag lever! Men jag jobbar och sliter för fullt. Jag har den senaste tiden jobbar varje dag, långa pass, oftast fram till 19.30 och sedan har det varit körkortsboken som har varit aktuell. Men nu har jag klarat teorin! Så jag är en bit på väg med mitt körkort och det känns underbart!

I helgen hade jag en ledig dag och den spenderades med min underbara familj. Jag blev bortskämd med en DVD-spelare och god mat. Jag köpte mig ett par skor! Plastigt värre, perfekta snyggo-badskorna. Hörde att exakt likadan såldes på Urban Outfitters för ett klart dyrare pris (i alla fall procentuellt!). Dessa inhandlades nördigt nog på Ica MAXI. Kap.

image793
(Se så snyggt jag matchar nagellacket ; ) )

Imorgon är jag ledig och då kommer Sean Paul att förgylla min kväll! Jag och N ska på konserten på Skansen. Kommer bli så kul!

Kommentarer:
Postat av: Ida

Grattis!
Sen blir det Gillinge! Sååå kul! =)

Postat av: Tesan

Hihi, ja snaaart blir det halkan :)

2007-07-10 @ 21:05:19
URL: http://tesans.webblogg.se/
Postat av: Ida

Ja alltså jag gjorde skofynd på COOP, ett par söta rosa gummistövlar och ett par tygskor för ca 100 kr (för båda paren), så im not surprised du fyndar på ica maxi;)

2007-07-10 @ 21:12:27
Postat av: Malin S

Häftiga skor =) och gratulerar till fixningen av teorin.

2007-07-11 @ 00:41:42
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Tesan

Tack :)

2007-07-11 @ 11:45:47
URL: http://tesans.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits