Today

070126Okej, några timmar återstår och jag hinner titta igenom allt igen... Jag hoppas verkligen att det här kommer att gå bra för omduggan är på tisdag och jag har en massa planerat (jobb, jobb och optikertid) så jag hinner inte plugga till den.
Nu sitter jag i och för sig bara i soffan med datorn i knät (min är fotrfarande "trasig" så det är älsklingens).
Efter duggan tänkte jag i alla fall ta en sväng till KIsta Gallerian om jag inte är på för dåligt humör men det hoppas vi väl inte att jag är!
Senare ikväll blir det utgång, först med tjejerna i klassen och sedan med några andra tjejkompisar. That will be nice!
Skjorta från Åhléns, Tröjafrån BEST La Redoute och svarta byxor från Topshop.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits