Mysisar

MysisarNu åkte mysisarna på.
Börjar bli hungrig men älsklingen är på möte i skolan så jag antar att jag måste vänta, kanske finns det något litet att snarra på i kylen (doubt it!). Eller just det, det finns en halv grapefrukt kvar sedan i morse.

Det blev ingen film igår eftersom jag gick till sängs så himla tidigt. Kanske det blir någon ikäll istället. Är sugen på "A night at the museum" eller "Ideocracy".

Så irriterande att jag inte fått tag på boken till min kurs ännu, den är slut överallt och ingen har en att låna ut eller att sälja. Är det någon där ute som råkar ha Neuroscience av bla Purves, helst den
tredje upplagan???

Kommentarer:
Postat av: UmmaGumma

Sitter oxå å myser i mitt rosa mysset nu :D Gutt värre ju

Postat av: Tesan

Underbart! =D

2007-01-17 @ 21:39:49
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits