Gult och 60-tal

Gult och 60-talDen här klänningen hittade jag nyss på Mangos onlineshop. Helt underbar vår- och sommarklänning. Extra plus för söta fickor! Det blir nog mycket 60-tal och gult i sommar.
Jag är så himla himla sugen på att klicka hem den här.

Har avnjutit en underbar 3-rätters middag, eller jag äter fortfarande på efterrätten. Jag är uppblåst som en gravid flodhäst. Efterrätten stod jag för. Det blev en vit chokladpannacotta med ett täcke av björnbär och passionsfrukt som har fått marinera i limeskal och juice (uppkokt med gelantin). Jag gick efter det här receptet när jag gjorde pannacottan men täcket hittade jag på själv.

Nu har jag lagt över Underbar och älskad av alla av Martina Haag på min Ipod så den ska jag lyssna till nu när jag är ensam hemma över helgen. Sen fick jag även Martina-koden i julklapp som ska lyssnas på.

Kommentarer:
Postat av: Lolita

men åh så fin, måste spana in imorgon :)

Postat av: Tesan

Fint med en liten färgklick, eller hur!

2007-01-04 @ 21:48:09
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits