En solig dag

070105Solen lyser in så mycket så att jag knappt ser skärmen. Det blir i alla fall finare bilder med solljuset istället för en blixt.
Solen är ett tecken på att jag verkligen inte bör spendera mer tid här utan istället plocka undan lite här hemma innan jag åker iväg med mamma och handlar.
Idag är jag mysig i min H&M-kofta som är extra mjuk tack vare lite angora och kashmir.


Jaha, då ringde mamma då, no cleaning for me, de lär vara här om högst 15 minuter!
Jag har ju hela helgen på mig!!




Kommentarer:
Postat av: Antonia

vilket fint halsband :)

Postat av: F

Hej du!
Inte behöver du städa eller... gör ju jag när jag kommer hem sen. ;)

2007-01-05 @ 15:15:35
URL: http://mat.webblogg.se
Postat av: Tesan

Re Antonia: Tack, ngt gammalt jag hittade bland smyckena.
Re F: Jo, det måste jag det kommer hit folk!

2007-01-05 @ 17:19:50
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: elin

Snygg outfit!

2007-01-09 @ 15:29:15

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits