Zylber

zylber armband
Nu har jag hittat enkla vardagsarmband i "silver" och "guld". Billiga var de! Hittade till Zylber som gör shoppingen lite spännande, lite som en auktion. På sidan finns en massa smycken och solglasögon bland annat från Dazzling och Missoni. Priserna på varorna sänks varje minut och alla varor har ett "slutpris". Det gäller att vänta till priset är lågt nog och då lägga varan i sin korg. När någon lägger en vara i sin korg så börjar varan på sitt utgångspris igen. Det är lite spännande. dessa armband köpte jag för 19 kronor styck (det lägsta möjliga priset).
Leverans: 1-3 dagar
Betalningssätt: Kort, Payson, Bankgiro eller faktura (20:- extra)
Frakt: Frakt för varje vara står i inforutan om varan. (För mig blev det 2x6 kronor)

Kommentarer:
Postat av: annie

Åå ha letat efter sådana jättelänge, får jag kolla närmre på!

Postat av: Tesan

Ja, gör det! =)

2007-02-20 @ 16:35:50
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Jenny

Tack för tipset! najs sida! :)

Jenny

2007-02-20 @ 17:00:32
Postat av: Linda

MÅste kolla närmare på denna sida!

2007-03-16 @ 13:57:04
Postat av: Maria

Har du lust att värva mig? :D Jag har velat bli medlem ett tag nu och till och med bloggat om det, men ingen har värvat mig hittills iaf. Blir jag värvad får jag ju tydligen ett presentkort av ett dubbelt så stort värde än om jag bara går och blir medlem. Och så gynnar det ju dig med ;)

2007-03-24 @ 14:08:22
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits