Utmaning: Pinsamheter

Blev utmanad om att berätta det mest pinsamma jag varit med om... Jag gör bort mig hela tiden men kan oftast skratta bort det så jag kommer inte på något speciellt förrutom en grej som hände för jättelänge sedan då jag var och handlade med pappa.
Jag skulle plocka lite frukt och sen la jag dem i vår vagn och så såg jag att det låg hamburgerkött i vår vagn. Jag äter inte hamburgerkött så jag tog upp paketet och sa ganska högt:
Stackars häst!
En gubbe tittar lite konstigt på mig. Sen går jag till pappa. Så frågar han:
Var är frukten?

Jag: Jag la dem i vagnen. Jag kollar i vagnen och ser att där inte ligger någon frukt. Oj, jag måste ha lagt frukten i fel vagn.
Går fram till den vagnen tar upp min  frukt och säger förlåt till gubben som hade tittat så konstigt på mig.
Undrar om hade dåligt samvete sen när han åt sitt hamburerkött.

Ja, sen var det ju den gången när köparna till F:s föräldrars hus kom förbi och ville titta på huset när vi låg ihopslingrade i hans säng.
-Förlåt, störde vi?!
Vad har du varit med om för pinsamheter?

Sov ut idag även fast jag verkligen borde ha satt igång med pluggandet tidigt. Jag får vä gå upp tidigt imorgon då, duggan börjar inte förrän 13.00. 
Jag är så himla sugen på biomys! Får försöka övertala älsklingen när han kommer hem. Ska nog övertala honom attt vi ska åka till KTH och plugga också.

Är
det här vi Ida? Letar fynd inför antikrundan. Hahaha!

Kommentarer:
Postat av: Ida

Ja, precis så!!! Hehe!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits