Fylletorsdag

sugrör
M åker "hem" til Slovakien på söndag så vad passar inte bättre än lite drinkprovning på älsklingens pub. Vi var riktigt löjliga och klädde oss lika och spelade riktigt tjejiga hela kvällen. Drink efter drink och det blev nog en hel del shots också. Som tur var så hade vi vår privata chaufför och han var dessutom vår privata bartender, haha!
Vi fick (köpa) en massa goda drinkar och shots. Den som jag dricker med sugrör brinner faktiskt men det syns tyvärr inte på bilden. Vi hade verkligen panik när vi skulle dricka den, vi var så rädda (sa jag att vi var tjejiga?).

Jag trodde jag skulle må pyton idag men jag är bara himla trött. Vi proppade i oss varsin megaflottig pizza sen var allt bra. Måste måste plugga nu. Som tur var så har jag blivit av med mina jobbtider i helgen, förutom ikväll då jag ska stänga.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits