Vilken kille

image625Kommer hem från jobbet, lite besviken för att schemaläggaren har "glömt" bort att hon har lovat mig två veckor i början av juni. Där står pojken med ett paket! Till mig?!
En tidig födelsedagspresent.
Det supersnygga armbandet från H&M som jag
bloggade om för ett litet tag sedan.
Tack sötis!

Fick nu reda på att jag är bjuden på middag på fredag. Middagen ska lagas av värsta toppkocken (Han har jobbat på en massa fina restauranger i europa)!  Men fasiken jag jobbar ju på fredag. Måste byta!!! Annars får jag väl komma till efterrätten...

Kommentarer:
Postat av: Malin

Ååå det där har jag letat efter! Utan framgång :( jättesnyggt! Och ditt nya foto var superfint!!!!

Postat av: Tesan

Vad tråkigt att du inte har hittat det. Kolla på internet, de hade förut iaf. Och nu är det dessutom 10% rabatt!
Och Tack =)

2007-04-23 @ 23:22:14
URL: http://tesans.webblogg.se/
Postat av: Emma

Det har jag med, o jag gillar det skarpt!

2007-04-24 @ 09:25:39
URL: http://emmsanslillablogg.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits