Godis

image586Slapp som jag är så orkade jag inte ta mig till tvättstugan och tvätta idag. Det får bli en annan dag helt enkelt. Mount Everest i sovrummet får helt enkelt vara kvar i ett par dagar till. Kände att jag behövde lite energi till pluggandet så jag gick ner till ICA, operation godisshopping.
Men så när jag kom hem så låg det bara frukt och bär i påsen. Nu blev jag nästan lite stolt. Måste vara någon slags reaktion på allt äckligt man har stoppat i sig under påskn.
Så nu sitter jag här med en iskall smoothie gjord på hallon, björnbär, mango, banan och lite av den nya FUN light drycken Darling Rhubarb.

Kommentarer:
Postat av: Elin

åh, det låter gott! kan verkligen behövas så här efter påsken, jag kommer ha dåligt samvete i veckor:-P

Postat av: Malin A

Är psychogodissugen just nu men ska nog göra en smooothie isället för att hasa iväg till candyboutiquen =)

2007-04-11 @ 20:27:59
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits