Eko... eko... eko...

Här har det ekat lite tomt idag... Jag har varit i skolan och sen har jag jobbat hela kvällen. Det var verklgien bara hem och vända!
Det börjar rycka i shoppingnerven! Löning snart, jag vill att den ska komma snartare. Hehe. Men i brist på pengar får man fönstershoppa och titta och känna på saker istället.
Festsugen är jag också, kanske blir något trevligt på onsdag för att fira min födelsedag lite mer (och för att vi är lediga på torsdag), haha!
I morgon blir det mer jobb och sedan åker jag nog hem till mamma och pappa och bor där till på söndag. Ska bli skönt.

Vad ska du göra i helgen?

Kommentarer:
Postat av: Maja

Det blir nog en lugn helg med inslag av lite plugg dessvärre..

Postat av: Cecilia

Blir en lugn helg.

2007-04-20 @ 22:40:29
URL: http://cillenl.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits