Dagens gå-till-banken-outfit

image579Idag har jag varit vuxen, gått till banken och pratat bankgrejer eller nåt sånt... Nej, men ärligt talat så håller jag på och fixar lite mellan två konton jag har, har lite aktier som jag inte orkar bry mig om.
Nog om det. Jag åker upp till min farmor redan imorgon på förmiddagen så det blir dött här ett tag, jag kommer få abstinens! Kommer tillbaka på fredag men då ska jag såklart jobba hela helgen. Ska försöka hinna uppdatera lite så snart som möjligt.
Jag ska verkligen försöka att läsa in lite fysiologi så jag ska slippa värsta panikplugget sen.

Top från H&M
Jeans från Seven
Väska från Wedins
Skor från Skopunkten
Hårklämma från Indiska

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Supersnugga kläder!!

2007-04-02 @ 16:25:14
Postat av: Anonym

Vad fin du är! Får också panik när jag är i väg ett tag från bloggosfären. =)

2007-04-02 @ 16:38:51
Postat av: Nicole

Ojj, namnet försvann... Jag skrev de första...

Postat av: Sandiebelle

Enkelt å najs!!!!

2007-04-02 @ 19:43:58
URL: http://sandiebelle.webblogg.se
Postat av: elin

skön, avslappnad fin outfit :)

2007-04-02 @ 21:30:21
URL: http://glamourforglamour.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits