Brun utan sol

image623



Idag låg detta i brevlådan. Nutribronze från L'oreal och en peelinghandske.
Prenumerationspresenter från Veckorevyn. Alltid lika trevligt med presenter.
Så då måste jag prova den här snart också. Det är en sådan uppbyggande bodylotion som ger en djupare bränna efter några dagars användande.

Nu ska jag snart få i mig lite lunch sen måste vi städa lite här innan jag ska iväg och jobba några timmar.
Så himla bra att folk slänger på mig lite extratider så jag får lite extra lön nu när CSN inte kommer (nästa månad).




Kommentarer:
Postat av: delinda

härligt med lite presents =)

Postat av: Malin A

Jag ska börja använda en liknande kräm nu blir intressant att se hur och om den funkar.

2007-04-23 @ 22:18:07
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Anna Mira

Jag ska sluta BUSa, satsa på riktig sol istället! Men BUS har verkligen vart en räddare i nöden nu under våren..

2007-04-26 @ 07:45:04
URL: http://www.annamira.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits