Äntligen lite dötid

Efter en heldag i skolan så är det skönt att sjunka ner i soffan. Första föreläsningarna den här månaden faktiskt. Holländarna skippade den sista föreläsningen så föreläsaren höll den på svenska istället, ganska skumt med tanke på att vi inte har haft föreläsningar på svenska sedan innan jul.

Min strumpbyxor var helt trasiga när jag kom fram till skolan så jag har gått barbent hela dagen, rikigt somrigt, tur att man hade BUSat lite... Mindre somrigt lär det ju bli tyvärr, enligt SMHI ser det ut så här i veckan.
image597

Här har ni
något kul att fördriva tiden med.

Och så över till ekonominyheterna...
+ Jag kommer att få jobba i början av juni vilket betyder att jag kanske inte behöver vara pankast i stan i sommar.
+ Jag har inte beställt en endaste grej på internet den här månaden = inga överraskande fakturor.
- Jag har 60 spänn att leva på fram till nästa onsdag. (Har i alla fall pengar på ICA-kortet så mat kommer jag kunna äta som tur är!)
- Jag var tvungen att använda födelsedagspengar för att kunna köpa busskort igår. Illa.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits