Lurad?

Åh, så skitsur jag blev då!!!
Promenerar ner till jobbet för att vara med på personalmöte. Hinner inte ens sätta mig på kontoret innan jag blir ivägskickad till kassan. What?! Kunde de inte ha ringt och "varnat" mig lite innan, how hard can it be?
Jaha? Så nu fick jag sitta och le i kassan i en och en halv timme plus att jag fick stänga skiten. Snacka om att känna sig lurad.

Ok, nu mår jag mycket bättre.

Jag lämnade äntligen in ett helt parti nedslitna skor hos skomakaren idag. Aj, det blir en dyr historia.
Två par stövlar ska dessutom sulas om, ännu dyrare.
Snart trillar det in ett gäng böcker här, trevligt! Från
Cdon såklart, fraktfritt med Mecenat. Har precis läst klart  "Jag väljer livet". Så himla hemsk, man fattar inte att sånt kan hända, att det faktiskt händer. Det blir en blandad kompott som anländer denna gång.
Jag måste nog köpa en till bokhylla snart.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits