En trött liten tjej

BooksLedig dag... Åkte till KI i Solna för att skriva klart en labrapport med mina medlaboranter. Sedan bar det av till Söder för att köpa lite Jelly Bellys (English shop), ska överraska älsklingen ikväll. Smet in på Designtorget (I Love) och köpte ett Ipodetui som jag suktat efter ett bra tag. Kollade in på Face också för jag är ute efter en ny rouge men fötterna började värka så jag åkte hem istället. Jag vet inte ens vilken färg jag ska ha på rouge, måste prata med en expert. Annars är tips välkomna!
När jag kommer hem så ligger mina nya böcker innanför dörren. Tjoho va kul!
Hoppas han inte blir allt för sen, jag är redan hungrig trots att jag ätit en massa kex...

Och bilderna kan såklart förstoras. Luktar gott gör det också, etuiet alltså, läder.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits