Snabbvisit i Flempan

Efter en lång tupplur igår (så går det när man är ensam hemma) så kunde jag så klart inte somna igår kväll. Detta resulterade i en liten sovmorgon. Kom till skolan vid tio istället för nio, men det var i alla fall inget viktigt, bara tråkigt. Ringde E när jag kom fram eftersom vi skulle gå igenom ett grupparbete. Det visade sig att jag hade kommit helt i onödan eftersom inte hela vår grupp var där. Vi pratade ihop oss lite på fem minuter och sen åkte vi hem. En kvart i skolan! Notera att jag har en resväg på en timme, enkel resa.
Jaja, nu har jag i alla fall lyckats sammanställa min del till tre fina PowerPoint-Slides. Gu va ja e duktig.
Äntligen är det lön snart, kanske borde hämta mitt lönebesked nere på jobbet...
Vad jobbigt det var igår då jag var helt övertygad om att det var onsdag och sedan kom på att det bara var tisdag. Det blev liksom som om man fick en extra dag den här veckan. Blä!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits