När man borde plugga...

NailMan hittar ju alltid på annat när man tröttnar på allt pluggande. Jag saknar långa naglar men har inte fixat dem för jag har varit lite orolig för att jag eventuellt är känslig mot alla starka lim och sånt man använder. Testade med en nagel idag för att se hur jag reagerar. Hittills har jag inte kännt något, kanske fixar jag resterande nio i morgon. Jag är rätt nöjd med resultatet. Det blir bättre och bättre för varje gång man gör det.
Jag använder Depends Gel-kit, väldigt bra och lätt att fixa själv.

Godnatt

Kommentarer:
Postat av: Jojja

Hur gör du för att dölja kanten som sitter på naglen? :O
håller ofta på med mina naglar, men lyckas aldrig att dölja den kanten som man klistar på sin egna nagel.

Postat av: Jojja

aha , tack :D

2007-05-24 @ 17:25:07
URL: http://linneet.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits