Lilla fyraåringen!

PommeryIdag när jag skulle gå upp vid sju halv åtta tiden så gick det bara inte! Min nacke gjorde så ont och det kändes verkligen som om jag behövde som i några timmar till. Så blev det också. Jag kom upp vid 11 då pappa ringde. Då var det även försent att åka till skolan för den senare föreläsningen så jag vilade ut i soffan framför teven.
Jag tog en snabb sväng till Centrum för att köpa lite gott. Idag firar jag och Älsklingen vår fyra årsdag. Jag köpte en halvbutelj Pommery och lite gott till kvällens efterrätt, Chokladfundue. När jag kom hem igen så började städa och nu ser det helt okej ut här hemma.
Älsklingen har stängt in sig i köket och lagar överraskningsmiddag till mig. Spännade. Han är ju bäst!
Jag är jättehungrig.

Kollar på CribsMTV, fan jag hade velat ha Tony Hawk som pappa.







Kommentarer:
Postat av: Daniella

GRATTIS på er fyraårsdag!! shit, jag tycker tre år är låååångt... helt otroligt egentligen att alla håller ihop så länge. men extremt roligt! =)

Postat av: Tesan

Ja, det är kul! Rätt mpnga i vår "krets" som har/har haft långa förhållanden.

2006-11-03 @ 11:53:39
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits