Puh...

Nu har jag jobbat hela helgen ( och igår) så idag har jag ledigt vilket betyder att jag har sovit alldeles för länge. Men nu ska jag dra in till skansen, kika lite på allsång och äta glass!
Vi får se vilka som hänger på, eftersom det blev lite oplanerat. Men det är väl så det ska vara på sommaren.
Det har blivit lite film i helgen också, bra filmer. Jag kan varmt rekommendera Lucky number Slevin och Cars. Jag skrattade jättemycket under "barnfilmen" Cars. Sedan har vi också skrattat gott åt de fyra gubbarna i Blue Collar comedy tour... Rednecks!

Kommentarer:
Postat av: Angel

Vi kommer att jobba ihjäl oss i varsin kassa vi.

Postat av: Tesan

Hehe.. Hoppas inte :P

2006-07-19 @ 12:37:21
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits