Jobbedijobb.

UppläggMycket jobb alltså.
Men man måste se till att ha lite trevligt ändå. I fredags var jag ledig men gjorde inte mycket på dagen. Senare så bestämde vi oss för att hitta på något i alla fall. Det blev efter vissa omständigheter som involverade mycket regn en mycket trevlig middag på Friday's. Jag och
Daniella värmde upp med en Bellini och pojkarna tyckte att vi började fnittra väldigt mycket. Hihi. Jag avslutade middagen med en Oreo Madness!
N:s syster fyllde år så vi slöt upp med deras sällskap på Mosebacke och drack lite gott innan vi åkte hem till sängen. Jag skulle ju jobba också.
Så idag var det upp i ottan och ner till jobbet för att fixa en fin uppläggning med parma och rostbiff. Riktigt nöjd själv och jag fick höra att den var fin, viktigast är att kunden blev nöjd men det vet jag inte än, jag var inte där när hon hämtade faten. Glömde att fota mina konsverk innan de blev inplastade, annars hade jag visat upp dem här. I alla fall så är det jobb igen om två timmar... Puh!
Snart börjar min tiodagars vecka... Ouch.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits