k610i

k610iDen blev det.
Efter en del om och men så har jag nu konverterat över till 3 och fått mig en alldeles röd mobil. Perfekt julklapp, till mig själv!

Istället för att sitta hemma själv och plugga så följde jag med F till Kista men jag gick till gallerian istället. Det blev även två andra klappar, hemligt hemligt.

25 minuter kvar till work. Full rulle. Nu har jag även blivit erbjuden mer jobb, en extra lördag. Jag ska tacka ja och se hur det funkar. Men det är inget kassa jobb utan jag kommer få stå i delikatessen och charken istället. Utöver detta har jag precis fått ett extra pass på fredagar då jag jobbar min helg. Mer pengar i kassan. Kan ju faktiskt behövas eftersom jag tror att vi kommer få hyreshöjning till nästa år.



Kommentarer:
Postat av: Anonym

jag funderar också på en sån där. Tror du att du kan skriva något inlägg när du användt den ett tag så jag får veta vad du tycker?

2006-12-19 @ 22:36:30
Postat av: Tesan

Jg kan säga redan nu att jag är helnöjd!! =)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits