En bra dag kanske

Det känns som om det är fredag, jag vet, jag har helkonstig koll den här veckan. Min skola är i stort sett slut för året, jag har bara tentan på torsdag kvar. Idag tog jag en låååång sovmorgon, det var inte meningen. Älsklingen ringde vid halv tio och var jätteglad, det hade gått bra på hans tenta (grattis!). Jag kollade posten alldeles nyss och mitt asospaket har nog dykt upp (det lönar sig att bli lite arg ;-)). Och nu kom Älsklingen hem och pussade lite på mig och lämnade en bok som jag behöver till tentan, tack!

Igår var jag iväg till KIsta Gallerian en snabbis och hämtade upp mitt
musik-kit! 1gb minneskort, hörlurar, FM-transmitter och adapter till minneskortet. Det är verkligen lilla julafton för mig med den här telefonen.
Vad var det jag skulle göra idag nu då? Plugga var det ja!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits