Lila sko

Lila skoSnyggaste lila skon kan köpas hos Asos. 474:-

I senaste Style Update från Asos är det mycket leopardmönstrat vilket jag tycker är riktigt snyggt men jag läste någonstans att det skulle vara "helute" nästa sommar. Inte för att jag bryr mig speciellt mycket men man kanske inte ska fylla en garderob.
Om 10-15 år kommer vi ha lila pumps och leopardmönstrade plagg liggandes i garderoben och våra döttrar kommer se frågande på oss precis som vi gjorde på våra mammor... Haha!
Annars finns det mycket fint i lila, men är man en av de få som klär i lila då? Själv är jag lite feg, har satsat på en ljuslila top, får se hur den passar.

Surfade runt bland lite 80-tal och hittade en urkul bild... Enjoy!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits