In Her Shoes...

In her shoes ...är bra film där skor spelar en rätt så viktig roll i relationen mellan två olika systrar. Jag tänkte försöka mig på att blogga skor hädan efter. Vi får se hur det går! Jag är ingen skoexpert men en skoälskar, precis som i princip alla andra av det kvinnliga könet på denna jord.
Blev mer och mer inspirerad idag då jag var i Kista och tittade på och agerade smakråd när
andra köpte skor. Själv har jag inte riktigt råd just nu.
Nu till våren börjar också den "roliga" skoperioden på året. Efter en vinter instängd i oftaste lite tråkigare skor så ska vi nya pryda våra hårt jobbande fötter med söta och snygga vår- och sommarskor.
Älska älska!

Om man vill strutta runt i någon annans skor kunde man förrut buda på en del kändisars skor och inkomsterna gick till en bröstcancerinsamling. Skorna kan du titta på här! Själv hade jag valt Jessica Albas röda klackar, ser bra ut i en hylla här hemma.



Cameron Diaz checkar klackar i "In her shoes"


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits