Alla är hooked.

Bara fyra stycken artiklar om facebook på Metros förstasida idag.

Det är ungefär sex gånger fler spelare än vad World of Warcraft har. Värt att notera är att den här artikeln ligger som tredje högsta på hemsidan, det bara skriker världsnyhet. Själv har jag sållat bort allt som heter Farmville på min facebooksida.

Andra hämnas genom att lägga upp nakenbilder på andra och inte sig själv.

Mitt tips för att "dölja dina hemligheter": Gå inte ut med dem på facebook. Alls.

Vilket friskare samhälle det kommer att leda till när folk slutar att röka! Nu gäller det bara att få folk att röra på sig också (utöver själva sexakten alltså). Farmville kanske ska sluta avtal med Nintendo Wii så att de måste svinga med armarna för att skörda sin åker.

(Ps. Jordan la visst upp bilder på någon annan men det var inte lika kul att skriva det)

Kommentarer:
Postat av: emma

haha sant. haft en bra kväll?

Postat av: Malin

sv: Tack så jättemycket!

2009-10-21 @ 12:51:30
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: Louise

Gah jag hatar farmville. Har aldrig spelat de men de ploppar ju upp hos mig hela tiden. lalala vill ha ett träd, Du får ett får av den och blabla bla. Jag vill inte ha nå jävla får. Haha

2009-10-22 @ 14:23:58
URL: http://splashi.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits