Vi flickor luktar blomsteräng.

Jag är nyss hemkommen ifrån en fem timmars lång fika. Eller det var inte riktigt en fika efterson vi båda var så nyttiga och tog en sallad som middag istället för något sötsliskigt. Fikan var i alla fall välbehövlig, skönt att komma hemifrån och umgås lite.
Tyvärr var vi tvugna att typ utrymma stället när hela caféet började lukta äggmök. Började som smått fundera på om det var jag. Har jag varit hemma för mycket så jag blivit så bekväm och bara släpper mig utan att ens tänka på det? Sen kom jag fram till att så inte var fallet. Fina flickor luktar rosor. Alltid. Vi tyckte i alla fall väldigt syd om killen som kom ut från toaletten när det luktade som mest, allas första tanke var ju att lukten kom därifrån. Jag och L kom fram till att lukten inte kom därifrån eftersom vi satt precis bredvid toaletten.
Nu: Back to work.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hej, visst kan detta anses och tolkas som reklam, men jag önskar att du inte ser det på det sättet. Se det istället som ett sätt för mig att uppmärksamma någonting som är viktigt, någonting folk bör uppmärksamma.



Det handlar om livet, det handlar om hur vändningar kan ske...hur man snabbt kan gå från lycka till olycka. Frågorna är många, svaren är få...hur går man vidare? Läker tiden alla sår?



http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust (så ljust som möjligt kan bli) liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar.



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas och värmer! En ny prenumerant innebär för mig samma som för alla bloggerskor - bloggen uppskattas, har ett syfte och en mening och givetvis "pushar" detta en till att fortsätta skriva, mycket och ofta, och utvecklas.



Jag tackar för din tid, och hoppas att du tar en titt. Ha en fortsatt trevlig dag!

2009-05-15 @ 12:22:58
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: Tess

Tack så mycket! :)

2009-05-19 @ 16:57:58
URL: http://www.egowar.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits