Fan vad jag är duktig.

(Eller: Idag fick styrkjärnet se dagens ljus)

Idag har jag strukit ungefär hälften av innehållet i min garderob. Vad mycket finare alla kläder är när de är strukna. Jag kan börja använda en massa kläder igen som bara har hängt och varit alldeles för skrynkliga för att ta på sig. Duktig.

För första gången i hela mitt studentliv har jag pluggat innan jag verkligen måste, så att säga. På tåget på väg till Uppsala satt jag och pluggade, hela vägen. Hann igen om en hel föreläsning. Duktig.
På ett sätt är det bra att inte känna några på kursen för då sitter jag verkligen och lyssnar och antecknar en massa på föreläsningen. De andra tittar konsigt på mig. Men jag tittar konstigt på dem också. Inte en enda i kursen anteckar. What?! Då känner jag mig lite extra duktig. Igen.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits