Två bra och en mindre bra.

När jag gick på gymnasiet hade jag en underbar lärare. Hon kom fram till mig och frågade uppriktigt hur det var med mig, om jag mådde bra. Hon gav mig en andra chans, hon brydde sig verkligen. Stor guldstjärna till denna underbara omtänksamma lärare. (Tipsar mina soon-to-be-lärare-vänner)

En annan guldstjärna går till Kjell & Co personal i Skrapan. Helt underbar och kunnig personal som inte dumföklarar en smått oteknisk (men inte helt!) tjej, utan hjälper trots att det resulterar i att jag inte köper något. Tack!
Sen vill jag utdela en spark i röven till mig själv för att jag är alldeles för stolt, jag måste sluta upp med det.

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Hur kommer man fram till att man är för stolt?

2008-11-13 @ 18:53:51
Postat av: Tesan

Min mamma påpekade det. Jag är för stolt för att fråga om hjälp...


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits