När verkligheten slår till.

Prince Charming ringde och gnällde lite; bästa kompisen ska ut och resa och alla bara sticker och ensam är han kvar... Till och med Tesan ska ut i världen en sväng (men bara en kort sväng om jättelänge, vid ett eller flera tillfällen).

Tesan: Men du sa ju senast igår att det är bra om man kan göra saker på egen hand och inte alltid bara göra saker ihop.
Prince Charming (aka Mr Grumpy): Ja, men då menade jag att jag skulle göra de där grejerna.
Tesan: Haha, så det är bara du som ska göra roliga saker på egen hand, inte jag?
Prince Charming: Ja, i mitt huvud var det så. Jag tänkte inte så långt, att du skulle göra grejer och jag skulle sitta hemma och tråka. Men nu inser jag det och det är ju skittråkigt.

Stackars älskade.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

haha va söt :)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits