Inlägg efterfrågas.

Okej, nu får ni ta del av mina i-landsproblem, jag orkar inte med dem själv.
  • Jag ska fylla i en anhörig-blankett och lämna in på fredag inför Indien-resan. Problem: Jag orkar inte kolla upp flygtiderna och flightnumret.
  • Jag ska åka till Indien om 16 dagar. Problem: Jag har skjutit på min vaxning för att få den perfekta inför och under resan = Hej apa!
  • Jag är ledig härligt många dagar innan jag drar till Indien. Problem: Jag har en tenta innan dess.
  • Jag trodde jag hade ett ex-jobb. Problem: Jag orkar inte ringa och tjata för att jag tror att jag ska göra bort mig.
  • Jag har en sjukt underbar sambo. Problem: Han drar till Alperna precis efter jul. Pucko.
  • Nya avsnittet av The Hills var sjukt bra. Problem: Nästa avsnitt verkar ännu bättre och säsongsavslutning!
  • På nyår är det fest! Problem: Jag är bjuden till för många fester.
  • Igår lämnade jag in min psykologihemtenta äntligen! Problem: Jag hade skrivit så mycket så jag pallade inte att läsa igenom det.
  • Imorgon ska jag få massage och äta julmiddag med jobbet. Problem: Jag är så sjukt trött och behöver/vill sova. (Eller plugga kanske)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits