Telefonsex kanske?

Min boyfriend har pratat i telefon sedan skolan slutade, alltså sedan 14.45. Någon frågade mig nyss om hur han mår, jag svarade att jag inte visste eftersom jag inte har pratat med honom idag och då har vi ändå varit i samma lägenhet ett bra tag idag (och gått tillsammans till och från skolan).
Och det är meningen att jag ska köpa en ny mobiltelefon till den här killen, jag vet inte hur det går ihop riktigt. Han har ett mer seriöst och intimt förhållande med sin telefon än med mig tror jag. Jag kanske ska totalvägra det där köpet trots allt och kräva lite kvalitetstid.
Eller så är det här jag i framtiden.
image860
Japp, där ringde det igen!



20 minuter senare:
Haha, nu har jag honom för mig själv för den satans telefonen dog! Mohahahaha!

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Haha, jobbigt! Ja du får kräva så mkt tid tillbaka som han pratar i telefon ;)

Postat av: Tesan

Smart där... ;)
Om jag köper telefonen kan jag sätta timer på den eller nåt!

2007-10-08 @ 20:41:36
URL: http://tesans.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits